Tuesday, February 9, 2010

10.2.2010

Assalamualaikum,

This week my spirit of working burst.. Siap tukar baju blog lagi.. Huhu (ni tak termasuk dlm working k).

10.2.2010, ermmm.. It is not my birthday or hubby's or neither the kids.. Today is our BigBoss birthday.

"Selamat hari Lahir Dato'. Semoga panjang umur, sihat sentiasa dan murah rezeki. Alway surrounded by the beloved people of yours."

Ini bukan ayat bodek k. I respect him very much. The way he think, react and handle all kinds of problems sangat saya kagumi. Go go Dato', UniMAP's is so lucky to have u as our leader. And I just know that ramai sebenarnya yang lahir pada hari ini juga. hihi. Below are the list:

1) My best friend's hubby. Baru kawin Puan ini.
2) Buah hati of my schoolmate.. Anak dia ok!!.
3) Daughter of my uni mate..

Ramaikan dan semuanya saya just realize pagi nih.. hihi. Dan kawan2, tomorrow I'm off to Sg. Petani. Having Bengkel Penulisan Buku there. My kid (Aiman lah ni) dah buat wishlist activities while staying there for 4 days. YEAY!!! Kira cam holiday lah gak kan. Ermm, lama tak p holiday... (actually baru 2 bulan, huhuhu).

Note: Actually, I',m in the mood of holiday. Ni yang jadi macam nih. Hihi.

No comments:

Post a Comment